Kızlar merhaba bir arkadaşımın( arkadaşımın kuzeni benim bebeğime bakmaya geldi diye gitmek zorunda kaldım istemesemdr )bebek gitmesine giderken benim kızıma gelen marka bir takımı etiketli ve ktulu bir şekilde arkadaşıma götürdüm. Çünkü kızım4 aylık ve gelen takım yenidoğana uygun hem masraf olmasın hemde bu kadar güzel bir marka heba olsmsın istedim. Neyse kız beni bugün aramış değiştircem de fişi nerede diyor 😃 ay ben nasıl dıyecem bana hediye geldi diye sana getirdim diye ne desem bilemedim ya. Ayıp mı etmişim ne cevap vereceğim fikir pleasee