Merhaba anneler 3 ay 12 günlük ikizlerim var birinde 2 gündür sol kulağında akıntı vardı sadece gece oluyor sabah uyandığında görüyorum sabaha kadar o kulağının üzerine yatıyor emerek uyuyor ve reflüden dolayı kustuğunda kulağına giriyor sanırım oyüzden. Dün acile götürdüm kulak enfeksiyonu denildi kanlarına bakıldı 2 acil doktoru baktı sonuca birisi reçete yazalım ilaçla tedavi edelim bebeğin genel durumu iyi ateşi yok kanındada enfeksiyon negatif çıkmış dedi ama diğer doktor inatla yatış yapalm dedi bende ikizide var oda emiyor yatış yapmasak ateş yada başka bir belirti olursa getirsem olurmu dedim birisi olur derken diğeri inatlaştı hayır yatış yapılacak dedi bizde çıktık hastaneden pazartesi şehir hastanesine götüreceğiz ama ben korkuyorum acaba yatış yapılsa mıydı diye ama 1 saat uğraşıldı el ayak kol heryeri delindi fakat damar yoluda bulanamadı yatış yapılsa bile takip edilecek ateş olursa damar yolu açılacak denildi şuan sadece sabah uyandığında kulakta akıntı oluyor onun dışında bi belirtimiz yok ama benim içim hiç rahat değil kulak enfeksiyonu yaşayan anneler belirtileri nelerdi yardımcı olur musunuz 😢 pazartesi mutlaka gideceğiz.