Dery9-2 merhaba 13 aylık bi kızım var minyon tipliyim oldum olası kilo alamama problemim var boy 1.64 doğumdan sonra 57 sabit kalmıştım. memnundum o kilomdan ne oldu ise 2-3 ayda bi anda 8 kilo verdim dedim normal değil. gittim kan verdim tiroid çıktı.çok moralim bozuldu 48 lere düştüm iştah gitti çok kafama taktım.sonra burda birisi yazmıştı.dengeli beslenme ile bu sorunu çözdüğünü.tabi benim hastalıktan dolayı 2-3 ay kilom sabit kaldı dengeli beslendiğim halde.1 aydır almaya başladım değerlerimde düzelince.ama beslenme çok önemli ilk başlarda yiyemiyordum yavaş yavaş zorladım kendimi.bi süre günlük kalorimi hesaplayıp öyle beslendim. kahvaltımda mutlaka 2 yumurta tam buğday ekmeği.öyle ara öğünlerim yok sürekli et de tüketmiyorum ama sağlıklı besleniyorum. yemeklerim 2 çeşit yada 3 çeşit.ama şu bi gerçek öyle bebe bisküvüsü abur cubur la kilo almak hem sağlıksız hemde bölgesel oluyor. günlük kalorinizi hesaplayıp beslenebilirsiniz.ilk başlarda zor oluyor ama zamanla oturuyor şu an kalori falan hesaplamıyorum.az çok öğrendim besinleri ona göre tüketiyorum çok dikkat etttiğim de söylenemez.3-4 kilo aldım