Biz ilk doğduğu zamanlar kullanmistik bizde aşırı bı gaz problemi yarattı. Ama bebekten bebeğe değişir çoğu kişinin memnun olduğunu hatta gaz problemine çare olduğunu gördüm ve okudum. Kullanmadan bilemezsin açıkçası canım denemen lazım kilo alımı da ortalama tüm bebeklerde aynı. Ayrıca Aptamile göre kıvamı daha cıvık gelebilir haberin olsun.