pembekurdale zezelik85 2 aylık kızıma hastane çıkışı getiren oldu o 🤣 mümkünse ayına göre ya da ayından büyük hediye olmalı bence
beyzzsenturkk_ zezelik85 bez olabilir büyük beden kıyafet olabilir kıyafetten kastım sürekli giyebileceği bebek için uygun düz renk bişey çünkü herkesin zevki farklı toka falqn olabilir kızsa bebek
Kutaynannesi Değişim fişi olan hediye en makbulü bence küçük geliyo büyük geliyo yada model beğenmeyince verip bebeğin işine uygun bişey almak en iyisi
zezelik85 Kutaynannesi kesinlikle katılıyorum içinde değişim fişi olmalı. 2,5 aylık bebeğime 1-3 ay hediye geldi bugün
Didibo zezelik85 Arkadaşıma da altın götürmedim ama benim için çok değerli bir insandı özenle çeşit çeşit hediyelerin olduğu sepet hazırlamıştım. Komşumaysa bir kıyafet takımı götürmüştüm. Değişir yani.
Hayat76 zezelik85 bebeğime çok kiyafet geldi çok ama 2 buçuk aylikti o zamanlar hep yeni dogan geldi değişim fişi de yoktu çocuğu pazardan almış o yüzden degişmezdi. Hiç birini giymedi maglesef bana göre bence kiyafet yerine para takilmalı ben para takıyorum anne istediği gibi harcasin diye
zezelik85 Hayat76 bence de en güzeli nakit 50 -100 tl bile kullanılmayacak hediyeden daha makbul. Benim kızıma erkek tulumu bile geldi evde vardı getirdim dedi ☺️
zezelik85 Didibo yok ben ne almalıyım anlamında sormadım zaten . Size altın dışında ne hediye gelmesini isterdiniz diye sordum
MadamMommy zezelik85 bu da en sinir olduğum getirme daha iyi demi bana da bu şekilde kendi cocugunun hic giymediği bir kıyafeti getiren oldu kiyafet kışlık ama benim bebeğim onu giyeceği zamanda yaz olacak vs vs🤦♀️
Hayat76 zezelik85 bence 200 tl yeterli hem anne belki mama alır eksiğini alır kiyafet zaten anne baba alıyor. Maddi yardım en guzeli
rukenasaf35 zezelik85 2 dayımız bir teyzemiz var istediğim herşeyi aldılar kuzenim yürüteç almak istiyorum dedi aldı komşularım akrabalar hep para verdi sen ne alacağını bilirsin dediler
Didibo zezelik85 Ben çeşit çeşit hediyelerin olduğu, özenilerek hazırlanmış bir hediye sepetine bayılırdım. Onun haricinde ihtiyacımı karşılayabilecek bir şeyler hoşuma giderdi. Beslenme seti gibi, eğitici oyuncaklar gibi.
Bir-prens-annesiii zezelik85 bana en güzeli altın değilse para vermeleri geliyor ne alacaksam gider ihtiyacımı kendim alırım zaten hep para getirdiler bende almadığım gerekli şeyleri almıştım