1prensesannesi__ Kızlar emzirme döneminde neler yiyip içiyorsunuz,nasıl besleniyorsunuz? Ben ne yesem gaz yapıyor ne yicez biz yaa Allah aşkına bilgi alışverişi yapalım fikir verin gaz yapmayan şeyler neler
Elmsnghn 1prensesannesi__ 2 3 günlükken bebegim, kimyonla yoğurt yemiştim gaz yapmasin diye o yogurt bile cocuguma nasil gaz yapmıştı. Ondan sütü yoğurdu bile laktozsuz kullandim 3 ay. Gaz dönemi bitene kadar mercimek çorbasına hasret kaldim. Bi kereden bisey olmaz diyerek bi kere yedigim biseyde o gece oglum cok ağlamışti daha dedim tovbe o bogaza dur de. Kimyon efsane bisi. Asiri gazi alıyor
1prensesannesi__ gozdegunduz her yiyecegime biraz biraz kimyon ekliyorum ama yinede gaz oluyor bende daha çok kızım da gazını çıkarıyor çok şükür hergun masaj yaparım, kendisi çıkarıyor genelde ama neler yiyebilirim siz neler yediniz yada yiyorsunuz hersey yiyor musunuz
1prensesannesi__ Elmsnghn yatmadan bi kimyonlu şu içeyim bari bugün bulgur pilavı yedim çok süt yapıyor diyorlar ondan mı oldu acaba acayip bi gazim var ayıptır söylemesi 🙈
Elmsnghn 1prensesannesi__ ben valla bi tatli kaşığı kimyonu yutup pesine su iciyodum🤣🤣 anacim.hersey gaz yapıyor ben anlamadım ki. Meyve yesem pisik olur diye mandalina yemedim 🤣🤣🤣🤣
1prensesannesi__ Elmsnghn zaten mandalina,portakal,nar hepsi gaz yapıyor ne yicez biz bilmiyorum ki 🤣