BGE- Oğlum 25 aylık emzirmeyi bırakmak istiyorum. Ama o gücü kendimde bulamıyorum içim sızlıyor ama artık kesmem de lazım. Ağlatmadan güzel bir yöntem varmı önereceğiniz. Şimdiden teşekkürler herkese