NAZAKYOL06 Kızlar doktora götürdük dolven verdi hic bir sekilde düşürmüyor ateşi. Başka önerisi olan var mı ? 😣
Canparem35 NAZAKYOL06 Gecen hafta ayni seyleri yasadik oglumun ateşini dusuremedim ne yaptiysam enfeksiyondan dusmuyor olabilir biz anca antibiyotik ile kontrol altına alabildik cok gecmis olsun
EcmArs NAZAKYOL06 eğer 6 aydan büyükse pedifen kullanın bizde aynı sorunu yaşadık 3 gün mahvoldu oğlum sonunda pedifen verdiler düştü
Minnakordek Taylol veya parol da alın genelde marka değişmek lazım 3 saatte bir verebilirsiniz ama 4 saat daha uygundur çok inatçı ateşse ve yüksekse hastaneye gidin prednol yapsınlar soğuk uygulama yapın kasik alın ve kolaltina kaç derece