balogul-2408 bir uzmana görünmenizde fayda var. Geçenlerde bir pedagogun söylemine rastladım. Şöyle diyordu ve çok hak verdim:
Çocuğunuzda bir şey olduğundan şüphelendiğiniz an uzmanına götürün, bekleyip düzeltilebilecek şeyleri düzeltilemez hale getirmeyin. Annelik içgüdüsü sorun var diyorsa sorun olma ihtimali çok yüksek. Yaşını ayını önemsemeyip destek alın
Bi uzmana görünün, içiniz rahat etsin 🌸