eses2929 Yanlış anlamayın ama doğal falan önce bir doktora gösterin illaki iyi gelen vardır ama kac oldu bunu yaşıyorum doğal şunu bunu yap dediler hep yaptım 1 aydır kızım geniz akıntısı gecmiyor doktora gidiyoruz iburamin verip yolluyorlar sürekli kimisi antibiyotik veriyor dün yine devlete götürdüm zaditen damla verip yolladılar bu sabah resmen baygınlık geçirdi kucağımda özelde bir doktorumuz var apar topar oraya gitmiş resmen hastaneye yatacak duruma gelmiş çocuklarım bilseydim baştan götürürdüm evet bende antibiyotik kullanmak istemiyorum ama ne yazıkki bu duruma gelene kadar onu bunu deneyerek bekledim