mnkbiranneck rabbim yardımcınız olsun bizde öyleydik çok zor geçti sürekli ağlama krizleri uyumak istememe uyusada çok az uyuma yaklaşık 1,5 2 ay sürdü sonradan ağlamaları bitti sadece uykusu eskisi gibi uzun sürmüyo büyüdüğü için mi bilmiyorum ama alışıyosun bi süre sonra sadece sabretmek gerekiyo süpürge sesiyle uyutuyodum genelde yada kucakta pış pış yapıyodum ağlamaktan yorgun düşüp uyuyodu en sonunda. 7 aydayız çok şükür geçiyo sadece zaman