Anneler merhabalar, 3 aylık kızım var 19 eylülde doğdu. Birinci ay aşısını 19 ekimde vuruldu. İkinci ay aşısını da 23 kasımda vuruldu. Sağlık ocağı o günü verdiği için maalesef o tarihte vuruldu. Şimdi üçüncü ayında özel olarak rotavirüs aşısı ve menenjit aşısı vurdurmak istiyorum ama 19 aralıkta mı vurdurmam gerekiyor yoksa 23 aralıkta mı bilemedim kime sorsam net bir bilgi vermedi doktorumuz aşıların arasında 30 gün olsun mutlaka dedi. Sizlerin bir bilgisi var mı?