Tazeanne94 Kızlar 2 senelik evliyim kızım var bir hafta sonra 1 yaşına girecek ama sanki karnımda kıpırtı hissediyorum korku saldı beni zaten çok yoruluyorum napicam test yapmaya korkuyorum henüz regl de olmadım Allah’ım olmayanlsra versin
Ayfa1608 Tazeanne94 karnındaki kıpırtıyı hissetmen için bebeğin en az 15-16 hafta olması lazım ki hamile olsaydın o zamana kadar illaki belirti verirdi. Gazdır o bende bu ay daha adet olmadım 4-5 gün geçti. Gaz geziyor pıt pıt ediyor karnım kızımın tekmelerini özlemişim😆😆
aptallarsizi Tazeanne94 eğer hamileyseniz 3 4 aylık olması lazım kıpırtı hissetseydiniz korunmuyorsun hamilesindir eğer korunuyorsan şüphen yoksa gazdır yada başka bişeydir test yapılmaya korkutmaz illa yapılacak korkunun ecele faydası var mı
turkan2_ Kız haraketeleri nasl hisedicen da ama için rahat etsin istyosaniz test yapın derim 1gun gecikme de bile çıkabiliyo