Kardeşim için ailem alacak memnun musunuz acaba ??
RabiyaG benim tüm eşyalarım simens çok memnunum
RabiyaG bende de bulaşık makinesi var memnunum
RabiyaG aşırı memnunumm kullanın alın aldırın
RabiyaG aşırı memnunum düşünmeyin bile