Divayorgun evet canım 6 ayda bir yenilenmesi gerekiyor. Hayır hiç zor bir işlem değil normalde ben uyuşturulur diye düşünüyordum. Ben uyuşturulmadan yaptırdım çokta basit bir işlem aynı şeker iğnesi gibi hissetmiyorsunuz zaten sinek ısırığı gibi. Ben ikisini de özel diş kliniğinde yaptırdım.