Ben 1.68 boyundayım 51 kiloyla hamile kaldım 70 ile doğuma gittim..Ama her gün hamile olduğumu öğrendikten sonra istisnasız her gün 3-5 litre arası su içtim..gram ödem ya da şişliğim olmadı..40 haftaya kadar bekledim normal doğum için ama ne açılmam ne sancım olmadı 40+2 de suyum bittiği için sezaryene alındım..epidural oldum biraz pişmanım çünkü kızım hiç gelmek istemedi ve karnıma tam 6 kere çok şiddetli bastırdılar..Konuşmaları duymakta aslında pek hoş değil ya gereksiz..Ama yüzünü görmek tarifsiz tabi..Neyse hiç şişmediğim kadar şiştim tabi 4 lt serum alınca..Ama aynı gün yürüdüm sütüm çok az geldi..Bir hemşire kızın tavsiyesiyle bir ilaç aldım normalde ilaç mide koruyucu ama yan etkisi süt yapıyormuş ❤️ Beklediğim şey ayağıma geldi sadece bir tane içtim ve sütüm geldi zaten gelecekti belliydi ama kızım aç kalmasın diye ben durumu hızlandırmak istedim.. İlacın adı motilium almak isteyenlere tavsiye ederim☺️Herkese iyi doğumlar.,sağlıklı bebekler 🧿🎈🌸