byz1 elinin agznda olmasi kadar normal bsey yok ☺️ ek gidaya gecis donemi icin ellerini, agzini falan kesfediyor vucudu,bunyesi. Benm bebegmde tam 4 aylik oldu ve 2 gndur kakasini yapmamsti, sey diye okduum, bu da yavas yavas ek gidaya gecmeeye baslayacagi icin bagrsaklarninn vs gelismesinden dolayiymis. Sizinkide o yzden olabilir belki ☺️