roziii Kızlar merhaba sezaryen doğum sonrası sol kalçamda ele gelen yuvarlak sert bir doku oluştu deri altında bu durum normal mi böyle birsey yaşayan var mı yoksa Farklı bir durumdan mı kaynaklı sizce hafta içi doktora gideceğim
irva roziii Bana kalçadan iğne yapmışlardı ondan dolayı olmuştu öyle doğum sonrası ama sonradan geçti.Tabi siz yine doktora gidip gösterin.🥰
pozitifanne06 roziii ay bende de var aynısı daha gitme fırsatı bulamadım duşta farkettim yoksa hiç hissetmiyorum
roziii pozitifanne06 bende ağrı yapıyor oturunca yatarken veya bazen ayakta öyle fark ettim sizde böyle durum oldı mu
arendenizinanasi prenses3565_ kızlar sanırım ciğer geliştirici iğneden kaynaklanıyor oğluma hamileliğimde ben de ciğer geliştirici olmuştum aynı dert bende de var bastırınca dokununca ağrı oluşuyor
Minkkelebekk prenses3565_ ondan oluyor canım banada vurdular bende olmadı ama doktorum olabilceğini söyledi
prenses3565_ pozitifanne06 yaaa korkulacak bir sey yok o zaman genel cerrahine gittim mr istedi benden sert baya ceviz buyuklugunde dokununca agriyor sizinde oyle miydi
pozitifanne06 prenses3565_ evet dokununca ağrıyordu hatta yanlışlıkla çarpınca ağrıdan bayılacak gibi olmuştum ceviz büyüklüğünde dokununca hareket ediyo gibi sert bi kitle. Ağrı kesici iğneden dolayı oldu muhtemelen. sonra kendiliğinden kayboldu
prenses3565_ arendenizinanasi pozitifanne06 Doktor ultrasonda kanama ve iltihap grodu igne vuruldun mu vs dedi bugun mr istedi bakalim insallah onemli bir sey degildir