afranurum Bebegim çok ağladığı zamanlarda sesi çatallaniyor. Uyku sorunu yüzünden de çok ağlıyor bu aralar. Ağlamaktan ses kısılır mi yaşayan var mı? Doktora gideceğiz zaten ama bu durumu yaşayan var mı diye merak ettim.
Kbrnhr afranurum düzeldi mi bebeğinizin sesi? Benimki 8 buçuk aylık sesi gitti ağlamaktan mıdır acaba?
afranurum Kbrnhr düzeldi elhamdülillah. Doktora da sordum bazı çocuklarda bu şekilde oluyor normal dedi.