Kızlar 27 aylık oğlum var inanılmaz zor bir bebek.. neyse biz tek çocuk düşünüyorduk. Rabbim 1 tane bebiş daha nasip etti tabi biz şok. Neyse 3. Bebek kaldıramam kızlar . Doğurmak kolay peki ilerki hayatları? Dünyanın halini görüyoruz. Nasıl yetiştireceğiz bu çocukları? Tedirginim kaldıramayabilirim. Biliyorum çok günahmış ama aklım bağlatmakta. 27 yaşıma gireceğim elimdeki 2 bebeği güzelce yetiştirmek istiyorum emanetlerimi. Ama bu konuda tek gibiyim babası ben gibi düşünmüyor yani ben tek başıma ne kadar ilerletebilirim çocuklarımı bilmiyorum bağlatan varmı? Doktorum daha çok gençsin ben sezaryan olurken bağlıyorum ama sen bi düşün daha dedi geri dönüşü yok tüp bebek olur dedi.
( birde tüp bağlatmak ayrıca bi acı veriyor mu? Sezeryanla bir olacak ya daha mı acı verir acaba?)