TubaB Oyun olarak yapıyor ama arkasında ne var bakmadığı için zemine nesnelere bana kafası sert çarpıyor. Bu normal mi yani kendini arkaya doğru atması… uzun sürer mi ? Ne gibi önlemler aldınız
Kdm TubaB biz onu 10 aylıkken yapıyorduk yetişemediğim zamanlarda hep kafasını çarptı ağladı sonra arkaya atacağı sırada uf olur hüü ağlarsın dedim o zamandan beri atmıyor
Cinarinannesi23 TubaB benim oğlumda 13 aylık bir kaç defa yapti parkeye Carpti ağladı. Demekki bu aylarda yapıyorlarmış
tubasd TubaB çok uzun sürmüyor oyuna cevirmezse canın acır uf olur kafan acır taak eder gibi sesler çıkartın öğrenir merak etmeyin ama tabi her zaman dikkatli olmak lazım olumsuz sonuçlardan Allah korusun