Kızlar 1 ayı geçti diyetteyim.diyet öncesi mukuslu kaka,emerken zorlanma ıkınma,emerken ya da emdikten sonra gürültülü kaka, bir de geçmeyen pişik sorunumuz vardı. Önce süt ve süt ürünlerini kestim düzelme olmadı sonra yumurtayı kestim hala düzelme yok. Günde 10 kere altını alıyorsam 8-9 tane kakalı oluyo. Artık alerji uzmanına gidicem. Paketli gıda yemiyorum herşeye dikkat ediyorum. Daha ne olabilir çoklu gıda alerjisi varsa bebeğime alerji testi yapılabilir mi daha 2 buçuk aylık. Ben diyetle çareyi bulamadım ne alerji yapıyo anlayamıyorum. Ya tamamen mamaya geçicem. Test en erken ne zaman yapılıyor ve sonuç verir mi? Deneyimlerinizi paylaşır msıınız