Ozgee59 hepbahar123 ben simfer fırın kullanıyorum 6 sene olucak nerdeyse memnunum 6 senedir hiçbişey olmadı çok güzel pişiriyor herşeyi. Ama mini değil midi fırın benimki
muniii42 hepbahar123 Fırınım ve ocağım simfer herşeyi mükemmel pişiriyor fırınım çok memnnunum pişirmeye çalışıpta pişiremediıim kötü olan hiçbişey olmadı ama mini fırın hiç kullanmadım bilmiyorum🤷🏻♀️
hepbahar123 Ozgee59 trendyoldan alcam 4552 yazıyor turbo midi/mini 1400 w / 45 litre yazıyor bu küçük mü
Ozgee59 hepbahar123 benimkinin aynısı galiba bu. Bence ideal boy mikrodalga fırınlar kadar küçük değil öyle söyliyim onlara göre biraz büyük.
hepbahar123 Ya ben sopariş verene kadar 2750 den 3450 liraya firlarmislar böyle saçmalik mi olur ya artık pes