Bebeğim 14 aylık gece beslenmesini doktor tavsiyesiyle kesmeye çalışıyorum dün başladım aslında ama nasıl kesebilirim hiç bilmiyorum bebeğim çok ağlıyor bir de gece 8 kere falan kalkıyor hep .Öncelikle dün naptık onu anlatayım her ağladığında eşim gitti aldı sakinleştirmeye çalıştırdı gerektiğinde ninni açtı gezdirerek uyuttu ama hep anne diye ağladı yani ağladığında. 23.00 da rüya öğünü yaptım gece 3 te yapcaktım bir de o kendi uyandığı için eşim aldı yatırdı 3:45 te tekrar uyandı ağladı bu sefer dayanamadım aldım emzirdim öyle yatırdım.Ağladığında çok zorlanıyorum psikolojik olarak ama gözümüde çok korkuttular dişi çürür reflü olur kulakta sıvı birikir orta kulak enfeksiyonu olur vs gibi bunları düşünerek dayanmaya çalıştım.Bu akşam 19:30 da eşim aldı gezdirerek yatırmak için anne falan dedi biraz ağlar gibi oldu ama sakinleşti yani babasında mayıştı derken eşimin işi çıkınca ben aldım kucağından bu sefer çok ağladı benim aldığımı anlayınca anne meme diye. Cama götürdüm kuşlar vs derken gezdirdim yatırdım.Biraz önce yine uyandı tekrar ben gittim gezdiririm yatar diye öyle bi ağladı ki gözlerinden şırıl şırıl akıyo gözyaşları dayanamadım emzirdim çok üzülüyorum dünden sonra psikolojisi bozuldu heralde diye çünkü akşam ben uyutsamda hiç meme demezdi öncesinde emdiği için ki yine yatırmadan emzirmiştim güvenini mi zedeledim naptım nasıl bıraktınız siz kademeli gitmek istiyorum ama nasıl yapcam bilmiyorum akıl verin nolur su vs de teklif edince kabul etmiyo bu arada