Nickibosver Benim kızım çok sakin bir bebekti düşün zorla uyandırır emzirmeye çalışırdım keza 1 yasida öyle aman aman birşeyi olmadi ama 1,5 ta bir başladı 😵💫 Aman bu benim çocuğum değil dedim, sebepsiz ağlama ama nasıl kafasını yere vura vura ağlamak istiyordu.Her yerde ve istediği şeyler olmayınca . Aşırı bencil oldukları bir dönem. Öyle aman göz hizasına in ve öyle konuş vs hak getire 😐 Ben aman bir travma birakmayayim ama kurallarıda öğrenmeli diye paraladim kendimi 😀 2 yasda ilk kez ağladım 😀