Merhaba hanımlar kızım 17 aldık 18 olcak az kaldı memeden kestim 1 aya yakın oluyor hiç bişey yemedi için hala aynı durumdayız…:(( bu durum hem bizi [hem bebeğimi çok yıprattı aynı durumu yaşayan var mı önerilenirz nelerdir doktora götürdüm 9 kilo şuan 2 kilo eksiği var ne yapacağımı şaşırdım artık iştah açan bişey var mı diyorum yok diyor doktor özel devlet gitmediğim yer kalmadı