Yarık dudak ile post paylaşmıştım kızım ameliyat oldu diye. Çarşamba günü oldu ve dikişleri var. Doktorlar kaşıkla sütünü ver dediler öyle yapıyorum ama eşim memeni ver diye tutturdu da tutturdu, cesaret edemiyorum. Dikişleri 6.gğn fln alınck bizi arıycklar. Lütfenn yardım edin eşimle ilk günden beri kavga ediyoruz memeni ver ver ver başka bildiği birşey yok korkuyorum. Bilgisi olan var mı kaç günden sonra emzirebilirim bebeğimi 😔😥