PamukPrensesannesii Son 1 haftadır mahvetti beni. Assssla uyumak istemiyor. Bazen uykusuzluktan emerken uyuyakaliyor. Onda da yarım saat kestirip kalkıyor. Nedir bu ? Bu ayda atak haftası felan var mı yahu ?
Beraninannesii PamukPrensesannesii Beterini yaşadım 2 hafta kadar sabah 6lara kadar cin gibi oturuyorduk uykuya direniyordu yada uyursa kestirme gibi yapıp tekrar uyaniyordu. Dedim acaba erkenden 2 yaş sendromuna mi girdik naptik
efeninannesi__ Benimde bebeğim 7 aylık normalde en geç 21:30 da uyuyan çocuk 10 gündür uyumuyor sabaha kadar oturuyoruz 🤦