Komşular nasıl polis cagirmiyo hayret ediyorum çocuğun öyle bir aglamasi var ki nasıl anlatsam bilmiyorum ama sanırsınız elini ayağını kesiyoruz işkence ediyoruz . Durduk yere başlıyor saatler sürüyor. Yalvarıyorum sus diye . Daha demin dayanamadım bağırdım çağırdım kendimi odaya kitledim , pencereden aşağı atacaktim kendimi yemin ederim. Ruh sağlığımı kaybettirecek bana . Yani aklım almıyor neden ağlıyor ya neden neden neden . Herşeye inatlaşma , sürekli bıkmadan usanmadan ağlamalar . Kıyamet koparıyor evde . Bakın istediğiniz kadar linç edin çocuk sahibi olmadan önce fragmanı gösterseler asla asla çocuk sahibi olmazdım . Az önce bezini çıkarmak için kıyamet kopardı , asla pişik vs değil bağlatmak istemedi kaçtı ve büyük abdestini halıya yaptı o esnada gelip üzerime sürdü . Bazen yemek yememek için kopuyo bu kıyametler . Bazen uyku için . Değişik değişik şeyler . Biriniz bana desin bunlar normal bizde yaşıyoruz . Kendini dövüyor sinirden böyle bişey varmı ya