Annesivebebegi 9da gece uykusuna geçiyor, bu aralar gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum her gece 5 civarı bağırarak ağliyor hep aynı saat ama meme vermek istemiyorum ne yapabilirim (15 ayşık bu arada)