Bebeğim 9 aylık emziriyorum ve çalışıyorum sütüm çok yok emince geliyor ama sağdığım zaman 30 cc falan geliyor kızıma süt bırakabilmem için 3-4 kere sağmam gerekiyor onda da max 90 cc bırakabiliyorum o yüzden mama başlamak istedim ama kızım mamayı ılık sudan içmiyor kaynamış soğumuş soğuk sudan yapsam olur mu bilgisi olan yazabilir mi