Arkadaşlar 18 gün önce estetik oldum fakat özellikle belirtmiştim doktora lütfen çok kalkık çok kavisli olmasın diye neyse atellerim çıktı kavisi güzel fakat ucu inanılmaz kalkık kısacık duruyor burnum kafayı yicem doktor düşer dedi ama ben çok kafaya taktım bu durumu yaşayan var mı gerçekten düşüyor mu oturuyor mu Şuan çok havada ☹️