Kalbim22 benim oğlum 12 aylık ,9.ayında farkettik EEG çekildi , göz kontrolü yapıldı çok şükür temiz . Bir ara bırakmıştı , şimdi bir haftadır yeniden başladı . Gözlerini kapatıp açarken bazen ağzını da açmaya çalışıyor tarif edemiyorum o hareketi ama farkedilen tuhaf bir hareket . Ben dişlerine bağlıyorum diş çıkarma sürecinde eller sürekli ağızda herşeyi ısırmak istiyor , huysuz vs ama yine de anne olarak acaba başka birşey mi var diye düşünüyorum