Selam kızlar , oğlum 9 ay 10 günlük 6 aylıkken ek gıdaya başladık. Ek gıdaya hep çok hevesliydi ama tabi ben ölçüyü kaçıtmadan verdim hep. Neyse geçen hafta oğlum hasta oldu ateş öksürük vs derken katı gıda da istemiyordu emmekte… hastalığından iştahsızdır dedim. Şimdi hastalığı geçti sadece ufak bi öksürük kaldı ama hala hiç katı gıda istmyo. Yoğurt çorba kendi yiyebileceği pankek vs. Herşeyi denedim. Ama yok o hevesli hevesli bakması falan gitti bebeğimin ya. Sadece emmek yada mama istiyor. En sevdiği şeyleri yapıyorum yine de olmuyor. Neden olabilir nasıl aşabilirim bunu :((((