Mothertwins yaaaa 🥲 benimde kızım 14 aylık olmak üzere,şu zamana kadar max bir kac kez 10-15 dk lık babasıyla dısarı cıkmıstır evde bir iş halletmem için o kadar,onun dışında benden asla ayrılmadı evde hiç sorun yok babasıyla oyun oynarken ben mutfak işleri vs yapıyorum beni görmüyor ama baska yerde olunca sürekli beni arıyor gözleri benim yanımda duruyor hep🥹ama sanırım bu ayrılık kaygısı 2 yasına kadar devam ediyordu hatırladığım kadarıyla.