CaninannesiCemre kytx Doğması gereken tarih önemli atak haftalarında tam zamanında mı doğdu bebeğiniz
paralelevrendemutlu kytx atak haftalarında benimkide öyle oluyor tuvalete gitmek için bile eşimi bekliyorum🤦😂
paralelevrendemutlu Eailesi4 googleye atak haftası hesaplama yazıyorum. Hesaplıyor.com çıkıyor ikinci sırada oraya doğum tarihini giriyorum kendisi hesaplıyor
paralelevrendemutlu Eailesi4 ben aynı diye biliyordum ama burdaki yorumlarda 40.haftaya göre yani doğması gereken tarihe göre diye olması gerektiğini öğrendim