mrsatsy Kızlar merhaba 3 ay 25 günlük bir bebeğim var son birkaç gündür sanki sütümün azaldığını hissediyorum. Zaten göğüslerim yumuşadı ve artık emzirirken diğer göğsümden süt gelmiyor ama bu göğüslerin terbiye olmasıyla alakalıymış. Fakat şöyle bir şey var; emzirirken ilk başta süt gelmiyor bebeğim birkaç kez emdikten sonra süt geliyor (buda göğüslerin terbiye olmasıyla alakalıymış). Fakat o süt gelme hissi olduktan sonra bebeğim 1-2 dakika boyunca her süt çekişinde yutkunuyor ama sonraları 5-6 defa çekiyor anca yutkunuyor. Sanki sonra süt gelme hızı azalıyor gibi. Bu normal mi yoksa sütüm mü azalıyor ya? Zaten bu ay biraz az kilo almış önceki aylara göre, ama doktor sıkıntı yok olabilir dedi. Bilemiyorum aklıma takıldı ya çok stres yaptım
elifminamom mrsatsy benimki de üç aylık bayadır göğüslerim terbiye olalı çok oldu arada çok akıyor sütüm arada yavaş oluyor bende aynı dediğin gibi hissediyorum çocuğum emdikten sonra güzel uyuyor aç olsa uyumazdı bence diyorum ama bezlerini eskisi gibi aşırı dolu dolu olmuyor ıslaklık göstergesi full gösteriyor ama bir numaradaki gibi değil. 3 aydan sonra eski kilo alımı olmaz zaten öyle olsa bir yaşında obez olurdu çocuklar doktor problem yok diyorsa sıkıntı yapmayın süt konusu beni de çok endişelendiriyor bebeğim küçük doğduğu için bu konuya takıntılıyım😞 bez sayısı kilo alımı iyise süt yetiyordur diyorlar bezini takip et 5-6 bez çişli olmalı doymazsa anlarsın zaten huzursuz şekilde ağlar bebeğin
huzurluaycicek Eger yumusadiysa memeler terbiye olmuştur, bol su için, tahin helvası, kuruyemis, yesil yapraklı sebze yiyin sut yapar
mrsatsy elifminamom ya takip etmeye çalışıyorum ama dediğiniz gibi benim bebeğim de öyle dolu dolu çişli bez vermiyor sanki artık :( off çok stres oluyorum yaa
Berna10 mrsatsy benimde öyle olmuştu canım meme terbiyesi oluyor hiç stres yapma sütün yetmediğini düşünoyasan mama vermekten çekinöe hiç
mrsatsy Berna10 çok teşekkür ederim öncelikle, peki süt gelince ilk birkaç dakika her çekişte yutkunması ama daha sonra birkaç çekişte bir yutkunması normal mi? Sanki süt ilk 1-2 dakika geliyor sonra birkaç çekmede anca yutkunuyor ya 😔
Nika mrsatsy belki de artık güçlendiği için hızlı çekiyo ve hızlı bitiyo süt. Aslında bunları en iyi doktor takip eder kilo artışından vs. Benim bebiş de mesela 4 5 dakikada bitiriyo hepsini. Emdikten sonra ağlamıyo aç olduğunu hissetmiyorum. Belli ederdi sanırım
mrsatsy elifminamom gerçekten ya bende aynı şeyi diyorum büyüse de aç olduğunda anne ben açım dese derdini anlatsa
sumeyyeilhan 3.5 aylığız aynı sorun bende de var artik uzun süre emmesede goguslerim sertlesmiyor emerken sürekli memeyi bırakıp agliyor cocuk yetmiyor diye düşünmeye başladım aşırı yumuşak