Merhaba, bebeğim 2 aylık 2 günlükten itibaren mama ve meme şeklinde besliyorum ilk zamanlara göre sütüm birazcık daha artti bebeğimde gazlı bir bebek olduğu için doktor alerji maması verdi hala onu içiyoruz evolvia rp1 ama 3 gündür mamayı veremiyorum kabul etmiyor midesi bulaniyor doymuyor ağlıyor nasıl yapabilirim denemek için sma confort mama aldım onu ne zaman versem kustu ne yapacağımı bilmiyorum 😔