Merhaba kızlar, bugün foktor bebeğimin yutma disfonksiyonu olabileceğimi söyledi. Bebeğimin reflüsü var. Hem emzirirkem hem de durup dururken öksürüp nefessiz kalabiliyor. Bilugün doktorda da oldu. Bebeğim 3 aylık. Benzer bir tanı alan ya da bu durumu yaşayan var mı?