Selam kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük ama hiç dönecek gibi değil ya. Ne sırt üstü durmak istiyor ne yüz üstü. Hep kucakta gezmek istiyor. Sırtı yere gelince kıyameti koparıyor. Yüz üstü durmayı en başından beri sevmiyor zatenn. Kısa kısa gün içinde yüz üstü bırakıyorum ben yine ama ağlamaya başlıyor 🙃🙃 bu çocuk nasıl dönecek ya var mı bizim gibi olan