Asilmom_ pinkooo_02 oğlum kilolu olduğu için damar zor bulundu kan pıhtılı gelmiş sonuçlar çıkmamış dedi gece 12 de baktım yeni çıkmıştı sonuç
pinkooo_02 Asilmom_ Masallah gelişimi iyi bizim kan değerleri düşük olduğu için gelişimi durmuştu o yüzden sordum gelişimini acaba yanlislikmi oldu bazen tahlillerde yanlislik olabiliyor belki tekrar kan ister
Asilmom_ pinkooo_02 evet tekrar kan verdireceğim 3200 doğdu mesela gelişimi baya iyi dedi kilosu falan madallahı var dedi
Asilmom_ pinkooo_02 teşekkür ederim çok kafama taktım pazartesi hemen goturucem erkenden sinirimden aglıcqm şimdi
pinkooo_02 Asilmom_ sıkma canını Allah’ın izniyle herşey temiz cikacak inşallah çarşambayı bekleme pazartesi götür canım
ozlemcyhn Asilmom_ Ben doktora sordum kan vermeden kullanılması yanlış değilmi diye hayır dedi 4.aydan itibaren kullanılması şart dedi kana gerek yok ne kadar saçma bişey o öyle ayrıca kidsfer kullanıyorum ben sonuçlarımız gayet iyi çıktı