Kızlar geçen ay kafam çok dolu olduğundan adet günümü unuttum bu ay henüz olmadım ama ay başında olurdum genelde geçti galiba ama eşimde bende korunuyordum test yaptım idrar tek çizgi çıktı pazartesi dr gitçem ama ozmana kadar varmı bildiğiniz adet döktürme doğal olur ilaç olur yöntemi çünkü ikinci gebelik düşünmedim bebeğim henüz çok küçük bunu kaldıramam şuan acil taktik verin bana …