znmte1 Aslasl2 benim oğlumdada vardı şuan 2 aylığız kendiliğinden geçti çok az kaldı yüzüne bişey sürmeyin anne sütü değiyordur nemli pamuk ile siliyordum ben süt içtikten sonra
sagir Merhaba bizde 2 aylığız ve bizde de var acaba nedir sütten dolayı mı sadece anne sütü emiyor . .
Sclsya sagir benim bebeğimde de vardı iki aylıkken üçüncü aydan sonra geçti kendiliğinden anne sütü alan bebeklerde oluyor her bebekte oluyor hatta benim kızım anne sütü + mama alıyor
efecanninannesi sagir benim bebeğinde de cıktı. İsilik olmus bebeginiz.Bir sey sürmeye gerek yok 2 3 günde bir banyo yapin gecer kendiliğinden.