Herkese merhaba, ben 17 gün önce doğum yaptım, son birkaç gündür sol memem inanılmaz derecede doluyor sürekli emziriyorum tam yumuşuyor rahatlıyor çok geçmeden yeniden taş gibi kesiliyor kızarıyor yanıyor ağrıyor dokunamıyorum bile. Ama yine de sürekli onu emzirmeye çalışıyorum hatta bebeğimi ters tutarak emziriyorum. Suçla su torbası masaj elektrikli pompa ile sağma elle sağma ne varsa denedim. Hatta burada lahana koymayı önerenler vardı son çare olarak şuan onu denedim. Tıkanıklık yok aksine baya geliyor. Sağ memeyi veremediğim için oradaki süt azalacak diye korkuyorum sürekli sağmaya çalışıyorum 🙄 var mı bu durumu yaşayan daha başka ne yapılabilir 🙄