Geçmiş olsun benim kızımda 3ay 22 günlük bizde de atopik dermatit var . Kortizonlu doktorum bizede önerdi kullandım ama sonra kortizonlu diye çok istemedim, bepanthol
sensiderm kullanıyorum kortizonsuz ve çok iyi geldi kızıma sizde deneyin,doktorumda kullanabilirsin dedi