Duygulblbc uyum haftası oldu beraber gittik 2 3 gün, ilk bir hafta kucağımdan bırakınca ağlıyordu içeri girince öğretmeni ilgilenince susuyordu , sonra öğretmenini görünce kendi isteğiyle içeri girmeye başladı alıştı oraya oradaki herkese çıkarken öpücük atıp çıkar çok şükür tam 1 ay oldu başlayalı şu an diyebilirim ki bakıcıdan daha iyi, öğretmeni hep bilgilendiriyordu beni video gönderiyordu , yemeğini yediriyorlar hergün farklı yemek çıkıyor uykusu gelince öğle uykusuna yatırıyorlar yani şu an çok şükür memnunuz