Gly_87 Dondurmalikahve igor aldim pembisss ucunda hello kity var kendisi secti 😂😂,kres hali ayakkabisi ve havuz sandaletlernide igordan aliyorum hep..tam numara sıkınti yok ,ve parasinin hakkini sonuna kadar hakediyor
Eslemsi_04 Dondurmalikahve ne yağmur botu ne normal bot almıyorum mersinde sadece spor kullanıyoruz 👌😂
Gly_87 Dondurmalikahve hayir yagmur botlari fermuarsz oluyor,direk ayaga gecirmeli ve cok kolay giyiliyor zaten ,cocuklar tek baslarina giyiyor
Gly_87 Dondurmalikahve hepsi rahat kalip evet,kurklu aldgnzda icine cok kalin corap giydirmeyin tavsiyem,cok sicaklar cocuk 😀😀
delirmeceler Dondurmalikahve benim ikizlerimde bimbi euri var 24-25 numara aldım kalın çorapla rahat olsun diye 1er numara büyük aldım çok rahat ediyorlar su geçirmiyor çünkü yağmur zamanı kullandık bayağı suya girdi ayakları ondan önce acaba diye geçirmedim değil ama artık eminim