Omeraslan daha önce devlette bende oldum kolonoskobı ama sanırım hafif bı uyuşukluk verdiler
Bağırdım ıcıme sankı haz dolar gıbı oluyordu ondan dolayı ama acı hıssetmedım
Şişede herhangi bırseh yapılmadı mı ? Benım hem kalın hem inceye bakılacak
Enfoskobıyı özelde oldum onda uyuttular
Ama unıversıtenınde ozelınde olacağım parası neyse verelim dedim ama olmuyor dediler Anestezılı
Canlı canlı dayanılır mı bılmıyorum