Kızlar iyi akşamlar . Ben tavuktan biraz korkarım zehirler diye sadece tek öğünlük pisiririm. Çorbayı biraz fazla yapıp ertesi akşam da yemelik olarak pişirsem 2 günde dolapta bir şey olur mu siz yiyor musunuz böyle ,internetten 3 güne kadar dayanır yazıyor ama güvenemiyorum. Bu arada buzluktan çıkaracağım.