Oğlum 19 aylık hala işaret parmağını kullanmıyor bisi isterken o istediği şeye bakarak ağlıyor ayaklarını yere vurarak istiyor günümüzde otizm çok yaygın olmaya başladı korkutuyor beni diğer gelişimleri ise şöyle konusma cok yok sadece baba dede mama arada nene diyor bazen sadece babildama var oyuncaklarını tanır bana aslanı getir dediğimde getirir ķöpegini getir dediğimde getirir topunu getir oynayalım dediğimde gider getirir benle karşılıklı oynar telefonum yerdeyse telefonumu verirmisin dediğimde alır getirir elime verir daha sonra telefonu mu eline alır alo yapar peluş oyuncağını alıp cici yapar ce,e oyununu çok sever kendisi saklanır onu bulmamızi ister gelişiminde bi problem varmi sizce otizm gibi diğer şeyler bana otizm değil diyor ama işte işaret parmağını kullanmıyor sadece